RARE MATVANER

..har vel lagt ut et par innlegg tidligere, om disse matvanene mine..og innser jo at en del av det jeg spiser, ikke er standard på matbordene rundt om kring. Men som sagt tidligere – jeg eter hva som helst, bare jeg får i meg noe.

Og i dag ble det ostesmørbrød..


 

..med brunost og majones. Og melk..Nydelig! 🙂

En annen vri på det, som jeg bruker, er å skippe majonesen og strø sukker over brunosten i stede. Men da steiker jeg som regel skiva på stekepanne, til sukkeret er smelta..NAM! <3

 

#blogg #hverdagsblogg #søndag #kveld #kveldsmat #ostesmørbrød #brunost #majones #melk #særevaner

2 kommentarer
    1. Tja…det var en spesiell vri ja…hmmmm..joda..vi har alle våre små vrier…hihihi..kos deg med maten..det du som skal like det…og det er viktigst! hihih Ha en god dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg