SÅNN VAR DET..uke #23

Da var det atter ei ny uke, og dermed klart for et lite sammendrag av den uka som gikk. 😉
Linker i titlene, der det er blogget om hendelsen.

UKAS HØYDEPUNKT: Å få kjøpt teltet jeg ønska meg – etter at jeg trodde jeg ikke fikk det..<3 

UKAS NEDTUR: ..hehe..det MÅ være følelsen jeg satt med, før det ordna seg med det teltet, som nevnt over 😉

UKAS UTFORDRING: ..ikke noe som jeg har gidda blogge om, men den uka som gikk, har vært ei eneste stor utfordring (les: krangling) for å få kroppen min til å lystre..jeg vet ikke, men det er så mye sykdommer og diagnoser der ute, at jeg vil liksom ikke plage dere lesere med enda mer <3

UKAS LUKSUS: Kjøpte meg en Power Bank for å lade telefonen når jeg er ute på tur..totalt unødvendig..så for en luksus <3

UKAS MEST UFORUTSETTE: ..hmm..trur ikke jeg har hatt noen store begivenheter, som har kommet hoppende på meg, som julekvelden på kjerringa..nope..ingen ting 😉

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #mandag #uke #nyuke #oversikt #høydepunkt 

10 kommentarer

Siste innlegg