TUT & KJØR

Dager som denne er jeg veeeldig begeistret for..jeg får kjøre bil – uten at det koster meg ei krone i drivstoff <3

Etter baking og styring i mårres, var det å laste diverse ting på kongen og kjøre avgårde..først skal jeg i retning Svolvær i Lofoten – og deretter til Myre i Vesterålen 😉 


 


 

Til alt hell, så er det er supert vær..overskyet, ja..men sola gløtter frem støtt og stadig. Fantastisk! Trur jeg blir å ha det veldig så trivelig, før dagen er omme 😉

 

#blogg #hverdag #hverdagsliv #hverdagsblogg #bil #kjøre #jobb #langtur

6 kommentarer
    1. Kos deg på tur! Du liker å kjøre skjønner jeg..og da er det jo bare kos…ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg