PRISMUS-FROKOST

Jeg klarer da ikke sitte i ro for lenge,før rastløsheta begynner å rive og slite i meg. Og siden jeg likevel ble vekt såpass tidlig – og mårrakaffen fikk sparka litt ekstra liv i meg – fant jeg ut at jeg skulle raske med meg litt mat og ta frokosten ute.

Kjørte ikke så veldig langt ut av byen, siden jeg hadde en avtale litt seinere, men fant meg en stille og rolig plass å slå meg ned.

Siden jeg er veldig usikker på hvor tørr ved jeg faktisk klarer å finne på de forskjellige plassene, tok jeg med meg primusen for å være på den sikre siden. Det er ok å plages med et bål når man har all verdens tid – men det kan fort bli stress ellers – og stress er bare tull..ergo – primus 😉

Satt å koza meg en god time før jeg måtte sette nesa avgårde og mot jobb..men fikk i allefall lufta hodet og spist frokost, til fuglekvitter og vakker natur <3


 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #hverdag #frokost #ute #frokostidetfri #kaffe #primus #tur #utpåtur 

7 kommentarer

Siste innlegg