THAT´S IT! ALDRI MER…

…oj-oj-ojda..snakk om å være sin egen verste fiende.
Men sånt skjer, og nå sitter jeg her – klokka er langt på ettermiddagen, og alt jeg klarer å sette til livs er kaffe og paracet..hehe

Hadde et vennepar av meg, samt en felles kompis av oss, her på vors i går kveld. Dritkoselig! for å si det på godt nord-norsk. Da de kom, fikk jeg litt “LØEV av venninna mi..nwaaaah..hun er nå bare sååååå søt.

Hadde egentlig tenkt å ta på meg noe helt annet i går, men så hadde tøtta vært å skaffet seg samme smykke som jeg har – og da MÅTTE jeg jo bare skifte, da – så vi kunne være litt like, og vise oss frem.

Kule slips, ja? Og kul venninne, ikke minst, kul venninne

Man kan trygt si at jeg storkosa meg på byen i går. Drakk ikke så innmari mye – sånn egentlig – men klarte jaggu å bli happy nok så det holdt. Og endte opp med å dra på whiskey-nach når vennene mine dro hjem, sende teite meldinger til bestevennen min – og kom meg søtten ta ikke hjem før i halv9-9 tida i mårrest.
Så oooooh…staaaakkars hodet mitt. Har vært ute av døra en snartur, for å kjøre hjem bilen som venneparet mitt parkerte her når de kom i går. Men ellers akter denne tøtta å krampholde seg fast i sofa resten av dagen – og prøve å få gjort ferdig siste ukes-leksjonen til et fotokurs jeg tar..

 

#venninner #venner #samhold #fest #party #bytur #festantrekk #bling #smykker #glitter #lovehearts #hodepine #paracet #kaffe #koffein #harstad #troms #nordnorge #

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg