12 TIMER PÅ RYGGEN & VÅTE TANKER

Djiiisezzz & jøssenavn altså..i går var jeg faktisk i seng ca 19.15….og sto ikke opp igjen før litt over 7 i mårres. Det er faktisk 12 timer på ryggen, det. Og fy flate, det kjennes!!

Neida, jeg sovna ikke med det samme og selvfølgelig lå jeg ikke BARE på ryggen.. men et halvt døgn under dyna var både godt og vondt. Vondt fordi..ja nettopp, ja.. ryggen. Men sabla godt fordi jeg hadde behov for å bare lukke og låse, stenge lyset og bare være i fred med tankene mine.

Jeg er i en periode nå der jeg tenker og grubler veldig mye. Mye mer enn normalt til meg å være, enda jeg er en “grubler” tvers igjennom. Og mye av tankene mine kverner rundt camper’n og hvor vidt jeg tar de lureste valgene der. Jeg er fremdeles på et snøfritt område, og det er så innmari fantastisk deilig for meg som hater snø så mye at det faktisk går på psyken løs.

Men er det fornuftig for å bevare hjemmet mitt? Fordi det regner i ett her. Og tankene mine kverner og kverner rundt alt dette våte som høljer ned rundt ørene mine. En ting er digre gjørmepøler som popper opp over alt.

Men tør jeg stole på at camper’n endelig er tett? Nei!!! Jeg har heldigvis ikke sett noen lekkasjer enda, men i den siste runden med reparasjoner ble jo vegger og tak “forseglet” innvendig, så vannet vil jo bli stoppet. Men gudane veit hva som kan ha kommet inn og ligger og flyter i veggene.

En annen ting de våte tankene mine surrer rundt er det faktum at for hver gang jeg beveger meg utenfor døra blir ting søkke vått – og når jeg kommer inn igjen går det naturlig nok bare sekunder før hele camper’n er full av fukt og dugg. Og da MÅ jeg bruke dieselvarmeren for å prøve å tørke opp litt. I tillegg blir det vått og fuktig siden jeg bruker gass til å koke kaffe og lage mat. Så egentlig bruker jeg nå varmeren like mye med varmegrader ute som jeg gjorde da jeg var der snø og kulde var. Forskjellen nå er at siden det blir så sabla varmt inne, må jeg ha døra åpen..og da kommer det regn drefsende inn, i tillegg til at jeg fyrer for kråka.

Så hva nå da? Aner ikke!! Jeg er fremdeles i grubleboksen med de våte tankene mine, men håper at det ikke resulterer i enda 12 nye timer på ryggen før jeg kan ta et fornuftig valg.

Ha en flottersfin fredag folkens ❤️

Dagens mårrabubbel på TikTok finner du HER

 

5 kommentarer
    1. Ønsker deg tanker med gode valg i, skjønner at disse tankene krever. Ellers var det litt av en overskrift :)…måtte le litt, for den hadde også humor. Så lengde den er på plass er det mer å gå på. Du skulle funnet et tørt, snøfritt sted, men dette været beveger seg. Stor klem til deg. <3

    2. Du har mange tanker om valg som må tas – naturlig nok! Håper du finner ut av alt sammen raskt – du fortjener kun å ha det godt! Klem, vennen <3

    3. Ikke så rart du får mange tanker. Er ingen lett situasjon du er i, og jeg skulle så inderlig ønske at du fikk deg en bobil, så ikke trengs oppgradering, eller noe. Håper du får mulighet til det på sikt. Kunne ikke klart å leve slik du gjør jeg, men forstår at det er noe du klarer, og trives med til tross for utfordringer, og jeg beundrer ditt pågangsmot, og humør 🙂 God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg