YEZZ, JEG RAKK DET

Akkurat nå er jeg SÅ superfornøyd, fordi helt plutselig klarna det opp litt her med null regn og antydning til blå himmel. Da var jeg ikke sein om å få på meg turskoa og traske meg en tur oppover skauen for å se om jeg rakk å finne og forevige den flotte fossen som lokket oppi lia. Og yezz, jeg rakk det.

Seee så utrulig flott 🤩

Siden været så ut til å holde enda ei stund, traska jeg meg videre oppover til jeg kom på oversida av fossen. Veldig vakkert der også.

På turen nedover ble det en ekstra liten avstikker for å ta et oversiktsbilde mot fjellene.

Det var fantastisk deilig å få strekke skikkelig på beina igjen, og tenk jeg rakk akkurat tilbake og fikk gjort unna litt gjøremål som å fylle opp dieseltanken på varmeren min og ta ut søpla før det begynte å hølje ned igjen.

Så nå blir det bare innekos resten av dagen, men en serie & litt mat.

Ha en riktig trivelig ettermiddag videre folkens ❤️ og vil du se fossen ‘live’ ligger det en liten snutt på historia mi på Instagram og en annen ligger ute på TikTok.

8 kommentarer
    1. se på det da ,en skikkelig flott tur ,jeg sitter her og begynner å komme meg etter opperasjonen i dag ,godt å sitte still da ,men den turen du gikk dag kunne faktisk jeg også tenkt meg,leste innlegget om asfaltcamping ,jeg kan godt legge uut bilder jeg må innrømme att jeg bare glemmer det ikke noen annen grunn ,men la ut et innlegg no da

      1. Jaaah, og det var så godt 🤩 og anbefales om du noen gang forviller deg hit.
        Lurt å ta det med ro når man er operert, ja 😊
        Så at du hadde lagt ut litt der, og setter stor pris på det. Og post alt du vil og orker, tenker jeg 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg