WEBINAR & SKUMNISSER – and that´s (stort sett) it..

Huffameg da…gårsdagen ble virkelig heilt på jordet.. Etter at jeg hadde tatt en sjefsavgjørelse for meg sjøl, om å klare å la rot være rot i helga, og ta siste rest av oppussing uti neste uke – var det atte lissom atte denna derre kroppen VIRKELIG gikk i sløvemodus..og jeg fikk ikkje gjort en pellemainnskjit!! (for å si det på godt nordnorsk..) Jeg kom meg faktisk ikke ut av pysjen…langt mindre ut av ytterdøra 🙈

Det jeg fikk gjort, var å være med på et webinar om yoga på mårran – og det var faktisk ganske interessant.

Jeg er jo absolutt ikke i nærheita av å være like aktiv med yoga som jeg har vært. De som kjenner meg, eller har lest bloggen over tid, husker kanskje at jeg dreiv med mårra-yoga stort sett hver dag i uka – men nå skal jeg innrømme at jeg er nede i én gang i uka i snitt..

I alle fall – webinaret tok for seg litt av de tingene som foregår inni kroppen – og hodet – og hvilken innvirkning og helsefordeler man faktisk kan få av å gjøre yoga (anbefalt) 3 ganer i uka..

Og JA!!!!!! yoga passer faktisk for alle..man må bare finne de øvelsene som passer for hver enkelt – og være obs på at endringer skjer ikke over natta.. det er med det, som med alt anna.. TTT = Ting Tar Tid..

Så var det disse skumnissene, da..hvor de hørte hjemme inni alt..
Vel – da jeg og venninna var på shopping i Narvik på fredag – fant vi juleskumnisser med eple & kanelsmak… Jeg kjøpte (dessverre) bare én pakke, for å teste ut smaken..og du syke milliardær kor god de var ❤️

Jeg klarte å bryte i meg halve pakken min på turen hjem til Harstadbyen – men resten overlevde faktisk til i går – men da kan jeg love deg at de gikk de ned på høykant, mens jeg satt å strikka og glodde på hjernedøde serier på Netflix, hehe.. 😁

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg