VINDUSUTSIKT mot NORGE PÅ TVERS

Hei & hoppsann og god lørdag. I går heiv jeg meg da på toget med retning tvers over landet fra vest til øst til søstersen, for å slippe å sitte og glo i veggen inne på verkstedområdet til bilen blir fiksa.

Det blei en sabla fin tur, men liiitt kaotisk før jeg kom meg av sted. For.. jeg skulle egentlig ta en buss til Voss stasjon som gikk noe over 10, men så fikk jeg tilbud om å sitte på med en sjåfør som ikke hadde rute nedover og som skulle kjøre tett på 10. Glad og lykkelig begynte jeg å stappe ting i sekken og pakke ned bilen.. men feilberegna på tida.. Og plutselig – ca 9.50 dundra det på døra og sjefen for verkstedet kauka at “nå går bussen din!”

Wow!!!! Gjett om Yours Truly fikk fart i bakenden, hehe. Så jeg rasa rundt som en gærning og stappa både det ene og det andre, både her og der..og fløy halvveis på skeiva ut døra med sekken i eine neven og kaffekoppen i den andre. Et under at jeg huska på å slenge inn trappa mi og låse døra.. I etterkant oppdaga jeg at jeg glemte både toalettsaker, jakka mi, veska med medisiner og diverse andre ting..OG jeg glemte å låse døra til matskapet..så det blir vel seende deilig ut der inne, når de må flytte på bilen.. Men skitt au – jeg har det viktigste, nemlig telefonen, ladeledning, pengebok, pass – og den beste kaffekoppen i verden..så da klarer jeg meg lenge.

Det jeg mangler ellers av klær mm, låner jeg hos søstersen.

Og så var det turen, da..som ble buss til Voss, tog til Geilo, buss til Gol, ny buss til Sandvika og tog til Kongsvinger der søstersen var å henta meg. En nydelig tur på nærmere 10 timer, som dere nå får et lite glimt av – gjennom skitne tog og bussruter.

Voss – Geilo

Geilo – Gol

Gol – Sandvika

Sandvika – Kongsvinger

Juppziyeppz & dett var dett 😊 og takk for at du tok deg tid til å henge med på ferden.

Link til nyeste TikTok’n finner du HER

 

 

5 kommentarer
    1. Det var jammen litt av en tur du fikk deg i går, og takk for at du tok oss med. Storslagen natur og mye fint å se på. Ha en flotters lørdag, klem 🤗

    2. Det var en skikkelig vakker reise, det der altså! 🙂 fiiiine bilder! Bra du fikk med deg noe vaffal, hihi… så får vi håpe at alt det glemte er skaffet på nytt! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg