VARMT OG VANSKELIG med LILLA

Juppziyeppz, da er jeg kommet til siste dagen i medblogger Frodith sin fargeutfordring.. nemlig å posere med klær i forskjellige farger hver dag.

Dagens farge er LILLA og sjøl om det er en farge jeg liker veldig godt, ble det på mange måter den vanskeligste dagen av alle i hele utfordringa.  Det var nemlig så sabla varmt da jeg skulle ta bildene at jeg stressa meg igjennom hele fotoshooten for å kunne vrenge av meg klærne igjen. Jeg måtte atter en gang låne klær av ei venninne, og siden hun er noen størrelser over meg måtte jeg prøve å være litt kreativ. Så jeg slo likegodt knute på både skjørt og overdel.

Så var det å prøve seg på en liten catwalk ned trappa.. med lag-på-lag med skjørt.

Skal ikke påstå at det ble de beste resultatene akkurat, men tenker at jeg bør i alle fall få for forsøket..eller?

Og siden Frodith SA at detta ikke er en skjønnhetskonkurranse der man må ta seg godt ut, flesker jeg til med et bilde fullt arrete vinterlår….kan sverge på at det er lilla skjær i de også, haha.

WOHOOO, æ overlevde utfordringa.

Har jo hatt det temmelig gøy underveis, og vil du se innlegg fra de andre dagene er det bare å trykke på fargene under.

ROSAGULGRØNNORANSJE – BLÅ – RØD

 

10 kommentarer

Siste innlegg