UT PÅ TUR – ALDRI SUR

…eller no sånt, hehe..
I alle fall – GOOOD MÅRRA folkens.. yeppz, tidlig oppe som vanlig, jeg. Har allerede hatt en kjapp gjennomgang av blogginnlegg (men ikke noe særlig med kommentering) mens jeg har spist frokost og tatt for meg av min uunnværlige mårrakaffe – og nå er jeg straks på tur ut døra for å ta en roadtrip sammen med naboen til Lofoten.

Det ble snakk om denna turen for noen dager siden, og etter å ha sjekka vaktlista hans og YR, havna vi på dagen i dag som det beste alternativet. Det har jo vært grått og regn her noen dager nå, men i følge den derre guru-wannabe´en av en værvarslersak (jada..YR) skal det være sol i dag..og den melder fremdeles strååålende sol – så jeg håper virkelig at den saken ikke gjør seg til løgner i dag også, og at værgudene spiller på lag..

Så tuddeluuu folkens, CU L8R 😊

10 kommentarer

Siste innlegg