TRIVELIG DAG MED ANNERLEDES SLUTT

Nå har vi jo kommet langt ned i landet, på ganske kort tid..og jeg for min del har i alle fall hatt en veldig trivelig dag i dag. Og helt ærlig, trur kompisen også har kosa seg. Vi prøver nå egentlig å komme oss til områder med minst mulig snø, og derfor har det vært mye kjøring og få stopp for å ta bilder. Men da vi var midt oppå Dovrefjell, bare MÅTTE jeg vrenge kjærra ut på ei avkjøring og knipse et bilde..

Og nå står vi parkert på Dombås for natta..og det er for meg blitt en veldig annerledes avslutning på dagen.. Vi er nemlig på et vertshus/gjestehus av alle, merksnodige ting..

Kompisen fant ut at han ville leie oss inn her, for å få dusje i mårra. Og ok..selvfølgelig snilt tenkt og gjort..men..menmenmen…den der livsstilen er jo så langt vekk fra hvordan jeg – dronninga av de primitive foretrekker å leve når jeg er på tur.. For meg er det liksom ei uke uten dusj om gangen…ikke en dag 🙈 Men..han foretrekker det sånn, og da får jeg bare føye meg når han prøver å være snill….

Og nå har vi nettopp vært å traska litt nede på selve Dombås og fått oss litt mat..og så passa jeg på å forevige en ekstremt kul elg som hang og dingla på veggen..eeh..ja i alle et elghau

Ellers har jeg fått lagt ut 2 innlegg tidligere i dag, og de finner du link til under her.. Ha en flottersfin kveld da, folkens 😊

God mårra fra..ja gudane veit

Kjapp-kjapp oppdatering

7 kommentarer
    1. Jeg har visst vært borte litt, og har ikke fått med meg at du er på tur. Hvor går ferden? Jeg må innrømme at jeg er litt som kompisen din, og vil nok ha både seng og dusj 😉

    2. Så fint at han inviterer deg inn da 🙂 Du kjører jo mye og da er det godt å komme inn og ligge i en seng og få tatt seg en dusj også – ja, når han sier det slik, liksom 😀 Ta imot du <3 Lykke til på ferden hvor hen den tar dere 😀 Spennende!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg