TO på TÅKETUR

I går var det en helt grei dag, på lik linje med de fleste andre dager. Opp tidlig, overleve livet og så til sengs igjen. Men i tillegg hadde jeg ei trivelig stund sammen med go’venninna mi utpå ettermiddagskveldinga. Jeg plinga på henne for å høre om vi skulle ta oss en liten fjelltur, noe hun takka ja til. Det var dessverre mye tåke og enda mere regn der vi valgte å gå, og vi ble rimelig blaute begge to der i tåkeheimen..men turen i seg selv var fantastisk likevel.

I dag har jeg vært våken sia 4, men har enda ikke bestemt meg for hva jeg skal foreta meg resten av dagen. Det er grått og regnfullt ute, så jeg får se om det blir utedag eller ikke.

Ha en riktig flottersfin onsdag alle sammen ❤️ CU L8R

Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER

9 kommentarer

Siste innlegg