TIRSDAGS-TUSLETEMPO

Dagen frem til nå har jeg brukt på å både være på besøk og få litt frisk luft..men likevel har det vært en tirsdag i skikkelig tusletempo. Jeg fant nemlig ut at jeg skulle surre meg en tur til go´venninna for å levere en julegave som jeg ikke rakk å levere før julaften – og overrekke henne premien sin. Det var nemlig hun som fauk av med seieren i adventskonkurransen min her på bloggen.
Så jeg surra meg bortover til byen i ekstremt rolig tempo, og fikk meg både en kopp kaffe og tilgang 7 sorter av både kaker og snop. Det var skikkelig trivelig å skravle litt med henne igjen – har jo knapt nok sett henne på flere uker.

Da jeg kjørte derfra, valgte jeg ei litt lengre rute hjem og stoppa underveis for å strekke på beina og ta et lite bilde. Fremdeles i et veldig bedagelig tusletempo.

Da jeg kom hjem fant jeg ut at jeg skulle teste airfryer´n jeg fikk i julegave – og heiv et rundstykke oppi for for å se hvordan det gikk.. vel – det gikk bærre lækkert.

Bildet er henta fra Snap’en min 😁

Og nå sitter jeg bare å hører på litt rolig bakgrunnsmusikk – Vivaldi’s “Four Seasons”, og om et par timer skal jeg tusle meg bortover til fredagsdate-venninna for å drikke kaffe og spise masse godt på den årlige 2.juledagsammenkomsten hennes. Også kalt AC-dagen. Og tru meg – jeg akter å fortsette å ta tirsdagen i tusletempo.

Yeppz..thats´s all for now folks…gjeeeesp!

4 kommentarer
    1. Tusletempo er helt greit 🙂 Jeg har hatt det i en lang periode nå 😀 Så herlig julegave! Airfryer! Fortsatt god jul tl deg 🙂 klems

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg