TAR LIVET HELT MED RO

God mårra alle sammen. Håper dere har hatt en fin start på denna søndagen. Jeg for min del har en skikkelig gå-sakte aksjon her, og tar livet helt med ro. Verandakos med kaffe-kaffe-KAFFE.

Det vil si jeg har faktisk vaska en maskin med klær alt, i håp om at dynetrekket mitt blir tørt før det blir sengetid igjen. Og så har jeg hevve på en maskin med ullklær nå, sånn at det er gjort.

Ellers har jeg ingen planer om å stresse med noe som helst. Jeg har innsett at jeg gidder ikke å drasse med meg en haug med ting & tang bortover til leiligheta i mårra. Det mest fornuftige får selvfølgelig være med på lasset, som klær, gardiner og bittelitt kjøkkenutstyr.. men jeg akter ikke å gå i den fella å drasse med meg masse stæsj som bare vil ta opp unødvendig plass. Jeg venter det heller an og ser etter hvert hva jeg mangler. I dette tilfellet tenker jeg det er bedre med for lite enn for mye.

Har forresten skjønt at det var MDG i går.. Har ikke hørt en eneste av de melodiene som var med, og gadd heller ikke se den finalen i går. Hadde kanskje vurdert å titte på det om jeg hadde hatt tilgang på skikkelig nett, men å bruke opp mobildataen min på det derre der? Takk, men nei takk.. Så gratulerer til det landet som vant – men for å si det på godt nordnorsk: Æ bryr mæ ikkje!

Ha en riktig flottersfin søndag videre alle sammen ❤️ CU L8R

Dagens mårrabubbel på TikTok finner du HER.

7 kommentarer
    1. Vi så det heller ikke, men fikk med oss i avisene at Sverige vant 😉
      Lurt å heller hente mer når du finner ut at du savner noen ting, og ikke ta for mye med en gang.
      Det skal vi gjøre når vi om noen år skal ha leilighet igjen 😉. Trenger som regel ikke så mye som vi tror ☺️

      1. Ikke sant 🤣 Jeg opdaga dagen etterpå at auto korrekturen hadde kødda, men gadd ikke fikse det..og det fascinerende her er at du er tydeligvis den eneste som har vært våken nok til å reagerte 😉🤣😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg