TANKER I KVELDEN

Yeppz, da er jeg tilbake i nord Norge og har stilt meg på strøm hos brorsan. Er mest fornuftig å stå her, da han har en garasje stappfull av ting & tang som jeg kan benytte meg av etter hvert. Jeg har ligget strak ut i senga mi og sløva ei stund.. og grubla litt på hva som egentlig skal skje videre nå.

Grunnplanen er jo klar – men likevel… Og akkurat nå kjenner jeg at jeg har egentlig mest lyst til å grave meg ned og ikke komme frem igjen før til sommeren, hehe. Jupp, er nok en smule sliten for tida.

Men ellers har det vært en god dag. Kom ganske tidlig til brorsan, og fikk jammen servert nydelig lammelår til middag.

Det var trivelig å treffe han igjen, og vi har diskutert litt att og fram med detta camper-styret og ellers bare skravla mainnskjit.

Ble dessverre et kort innlegg detta, men det får stå sin prøve. Så ha en riktig fin kveld videre alle sammen ❤️ og så kommer det mer fornuftig oppdatering om camper’n i mårra.

 

6 kommentarer
    1. Godt at du har kommet deg fram til brorsan! Håper du får orden på alt nå – skjønner innmari godt at du er sliten altså! Godeste klemmer <3

    2. Får håpe den lar seg reparere. Kanskje det beste. Det får da være grenser til uflaks man kan ha.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg