SUPERGLAD FOR PAKKE

Yeeeey…tommel’n opp, for nå er jeg superglad altså..

..sjøl om jeg trur hauet mitt dessverre er alt for surrete for det meste nå om dagene. Jeg har jo sagt et par ganger nå at jeg hadde fått en pakke som jeg skulle vise dere innholdet i. Og jada, det skal dere få se.. straks. Jeg HADDE tenkt å ta et bilde av pakken før jeg åpna den – og mens jeg åpna den – men trur dere jeg huska det i villa når jeg flerra den opp?  Eller før jeg kvitta meg med tomeska? Pøh & næh!

Men hva var så inni pakken?

TA-DAAA!! En parafinovn.

Hadde ikke tenkt å gå for det i utgangspunktet, siden parafin er så jækli dyrt. Men dette er en ovn som gir en god varme, ligger sånn midt på treet når det gjelder forbruk, og ikke minst har jeg plass til den.

Så da er det bare å krysse fingre og tær for at det ikke blir noe krøll med dette også.

Ha en riktig fin kveld videre ❤️ og så ligger det faktisk en TikTok med pakkeåpninga mi HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg