STRÅLENDE FORNØYD

Juppsiyeppz folkens – da er jeg kommet meg ned til sivilisasjonen igjen etter 6 dager på tur over Hinnøya. Og gjett om jeg er strålende fornøyd.

Detta blir bare et lite innlegg for å fortelle at jeg har det utrulig bra akkurat nå. Bålmannen min var å henta meg i går da jeg kom ned til sivilisasjonen, og jeg har nå hatt ei god natts søvn i ei god og varm (og tørr) seng. Jeg skal selvfølgelig fortelle mer utfyllende om turen enn de få øyeblikksbildene dere har fått denna uka, men jeg må ha en dag eller to til å gå igjennom både turen og bildene før jeg legger ut noe.

Ellers vil jeg si tusen hjertelig takk for alle koselige kommentarer jeg har fått under veis. Som jeg nevnte allerede i starten på turen så måtte jeg av hensyn til strøm på telefonen jenke meg totalt ned på sosiale medier, og at jeg av den grunn ikke har svart på kommentarer eller lest innlegg.

Da vil jeg bare ønske alle sammen en riktig flottersfin dag videre ❤️ og så kommer jeg nå innom etter hvert.

10 kommentarer

Siste innlegg