STARTE PÅ NY FRISK

Mårn folkens.. dette blir vel bortimot det korteste innlegget fra meg – ever!!
Noen har (kanskje) reagert på at jeg ble totalt borte herfra etter at jeg posta innlegget om The Vagabond Wagon i går mårres?
Vel – dagen som starta så bra i går, traff meg i trynet med ei sånn kraft at jeg billedlig talt gikk på rævva.

Og ikke nok med at dagen i seg sjøl ga meg rundjuling mentalt, så var det drittvær og regn mesteparten av tida når man sto ute og prøvde å jobbe. Kroppen ellers snakker vi ikke om.. blargh!.. Så etter at jeg dro fra brorsan og hjem til venninna mi i går kveld, gikk jeg rett i dusjen og ble deretter sittende å skravle med henne og gubben ei stund – før jeg køya og har holdt meg i den køya til klokka 8 i dag. Søvnen har det vært veldig så – som – så med, men har hatt NULL lyst til å stå opp.

Nå  er det kanskje veldig ufint av meg å si A men ikke B her, men jeg orker bare rett og slett ikke å gå igjennom elendigheta én gang til.. nå er hovedfokuset mitt kaffe, kaffe og KAFFE – og så akter jeg å dure bortover til brorsan og gjyve laus på dagen med nye Duracell-batterier installert og optimismelageret fullt opplada.. Yepp.. jeg akter å starte på ny frisk.. 😊

Ha en nydeligvakker onsdag da, alle flotte folkan der ute..
Og til alle dere som var så vanvittig søte, snille og gode som kommenterte på innlegget mitt i går om at camper´n endelig er på plass: TAKK!! Jeg makter bare ikke å gå innom å svare alle sammen nå, men TUUUUSEN MILLIONER TAKK for gode ord og tanker 🥰

6 kommentarer

Siste innlegg