SNIKE-SEG-VEKK PLASSEN

Å flytte på seg til innlandet, der det ikke eksisterer hav på mils omkrets, kan nok vise seg å bli en av de tingene jeg kommer til å slite med fremover. Jeg er nemlig ei skikkelig “hav-heks”…som kjenner det langt inne i sjela når jeg ikke har havet rundt meg. Men må man, så må man..og da gjelder det å finne ei god erstatning, når trangen etter bølgeskvulp blir for stor.

Og da er vel det nest beste en innsjø..som den jeg og søstersen dro til i går, for å spise medbrakt lunsj.

Hukusjøen er en ganske stor innsjø, bare noen solide steinkast herifra (okeeeeey…litt overdrevent, da…men i alle fall ikke mer enn 8-10 minutt med bilen) og absolutt et godt alternativ å dra til, for å kunne snike seg vekk i hverdagen og ta seg en pustepause når verden blir for påtrengende 😊

 

9 kommentarer
    1. Slike steder er gull verdt…jeg må også se sjø og hav og elv/vann hver dag…
      Jeg kunne aldri bodd et sted der det ikke var noe av det…

    2. Viktig å ha slike steder! Trekke pusten dypt og nyte! Så får vi heller håpe wn liten mild vind gir deg bølgeskvulpet som trengs! Havheks….. hmmm….😘

      1. Det er sant..og jeg har faktisk vært ved en del skogstjern, og det fungerer jo det også 😊 Fjelltopper er jo også bra, da…født og oppvokst i nord-Norge som jeg er, så har jeg lært meg å virkelig sette pris på å være i høyden.

    3. Man vender seg til det på en måte. Har faktisk begynt å like landskapet rundt her, med Finnskogen og innsjøer. Men kjenner jeg også savner hav og fjell til tider 🤗

    4. Skjønner deg godt. Jeg elsker havet, og må ihvertfall ha vann i nærheten. Glad i stille skogstjern også, men ikke noe kan måle seg meg sjøen. Og du har jo hatt en flott utsikt til sjøen, så klart det blir er savn.
      Fine bilder! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg