SMÅJÅRR & TRANGT OM PLASSEN

Heisann i kveldinga, godtfolk.. blir et lite mini-innlegg fra meg nå, for jeg har rett og slett hatt verdens største sløvedag i dag. For første gang på lenge sov jeg hele natta og våkna ikke før etter 6 i mårres.. noe som resulterte at jeg var dradd i trynet temmelig lenge.. Men steike godt var det 😊

Dagen i dag har da gått med til stort sett bare sløving. Var med søstersen en liten tur ut i mårres for å kjøre minien i barnehagen – og på returen fant jeg ut at jeg skulle knipse et bilde av brua vi må over for å komme til hennes del av Glomma. Det praktiseres et sånt “første mann til mølla” prinsipp når det gjelder å komme seg over der. Det er nemlig steike trangt om plassen, og totalt klin umulig for to biler å møtes.. bare se på det her, hehe

Vår tur å kjøre nå…mens en har stilt seg pent på vent på andre sida.

Og nå skal resten av ettermiddagskvelden og gå til å sløve videre. Mulig det høres helt sykt ut, men jeg føler meg faktisk dønn sliten i både kropp og sjel.. Sjøl om jeg storkoser meg her nede, går hauet litt mer på høygir enn det jeg ønsker, så jeg trur nok jeg gjør lurest i å bare fortsette å ta det med ro resten av kvelden.

Håper dere får en flottersfin tirsdagskveld videre alle sammen 🥰

10 kommentarer
    1. Herlig bru..
      Man blir sliten av å være sosial.. Jeg blir det og særlig med folk i huset her hjemme.. Utmattet.. Rart det der. Klem…

    2. Godt at du har fått sove.🤗
      Noen ganger blir man sliten av alle inntrykkene som man ikke er vant med.😊Ha en fortsatt fin, sløv kveld!🌱

      1. Takk-takk 😊 Ja det er nok det som er saken her, for jeg har store problemer med å spa opp nok energi til å henge med utover kveldene..og bloggen har blitt totalt neglisjert det siste døgnet, hehe. Takker så mye 😊

    3. Stilig bru, og det er nok ikke den eneste smake brua over Glomma etter det jeg husker 😉 Godt med en god natt søvn i blant. Her har dagen bare vært fin, og så møtte jeg Bestisen å var med henne å fikse neglene. Så gadd ingen av oss lage middag, så det fikk Al Dente servere 😉 Ha en fortsatt fin kveld 🥰

      1. Joda, kul den 😊 og du har helt rett, ikke den eneste. Det kryr av smale bruer både ovenfor og nedenfor Kirkenær.
        Godt du kosa deg og fikk kvalitetstid sammen med Bestisen. Lurt valg av servitør, hihi 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg