SMÅ ØYEBLIKK GIR STOR GLEDE

God første påskedag alle sammen. I dag var jeg seint oppe, men rakk i alle fall å ta et bilde av hurtigruta da den la til i 7-tia rett ovenfor der vi står parkert. Veldig koselig måte og starte dagen på.

I tillegg hadde jeg en utrulig koselig avslutning på dagen i går. Kompisen hadde besøk så jeg tok meg en spradetur rundt om kring i distriktet, langs et flott kaiområde, og fikk knipsa noen bilder etter at sola akkurat hadde takka for seg.

Snakk om små øyeblikk som gir stor glede.

I dag er det meininga at vi skal surre videre. Men atter en gang veit vi ikke om vi kjører noen mil eller om vi ender opp med å ta hele hjemturen under ett.a

Uansett får dere ha en riktig flottersfin dag ❤️ så kommer jeg innom seinere med litt oppdatering.

Dagens mårrabubbel på TikTok finner du HER.

11 kommentarer

Siste innlegg