SKRIFTA PÅ VEGGEN

For ei tid tilbake så jeg et kult sitat hos ei på TikTok, som jeg adopterte tvert..med hennes tillatelse.

På norsk blir det:

“Vær aldri skamfull over å elske de rare tingene som gjør det rare lille hjerte ditt glad.”

Det passa meg jo perfekt, og jeg var ikke sein om å skrive det på veggen så jeg ser det hver dag. Eller – det er vel ikke akkurat en vegg det står skrevet på, men på fronten til avtrekksvifta mi.

Ellers må jeg bare få sagt at i dag er jeg altså SÅ tungrodd at det skulle ikke vært mulig!! Jeg har vært våken og ute av senga i timesvis, men sitter enda i Simpsons-pysjen min og sløver og slurper kaffe til den store gullmedalje, hehe.

Meeen..skitt au, hva gjør det? Jeg har jo absolutt ingen ting som MÅ gjøres, så her er det bare å ta dagen som den kommer.

Ha en nydeligvakker tirsdag alle sammen ❤️

Litt mårrabubbel på TikTok finner du HER.

 

4 kommentarer

Siste innlegg