SHOPPING – PÅ EN MÅTE

I dag har jeg og søstersen vært en tur på Kongsvinger å rota litt..med det for øyet at jeg skulle se om jeg fant en kommode eller no sånt, til å ha klærne mine i..og heldige meg, så endte jeg opp med å finne noe som både så brukanes ut – og var billig.

Så nå skal jeg straks brette opp erman og gjyve laus på monteringa..og da kommer det flere bilder så dere får se hvordan de egentlig ser ut 😉

Har jo som sagt ikke all verdens råd, akkurat..men innså snart at det var flere ting som burde skaffes til veie..som knapper til en høstjakke jeg har strikket (skal legge ut bilde av den også etter hvert), samt olje og oljefilter til bilen – for det MÅ tas nå snart. Så da var det bare å dure innpå et par sjapper for å få røska tak i det som trengtes 😊

Så, etter en dag med bittelitt shopping, endte vi opp med å kjøpe oss kaffe og vafler som vi kosa oss med på en benk, før vi surra oss hjem igjen.

 

 

3 kommentarer
    1. Du er i gang med shoppinga di…litt her og der og plutselig så har handlet det du trenger igjen for noen dager! Du får sjekke ut markeder og loppemarked. Mye nyttig å finne der. Knapper og sånn også..Ikke olje da…hehe…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg