SÅ FORBANNA UNØDVENDIG

Når jeg har muligheten til det, og det klaffer sånn at jeg får ting jeg vanligvis ikke fråtser i, oppi 40% disken, bruker jeg å kjøpe opp noen stykker så jeg har for å kose meg med når behovet for “trøstespising” dukker opp..som bygglunsj.

Spesielt god syns jeg den her er – med jordbær & lime, selv om jeg aldri klarer å spise alt syltetøyet – jeg bare dupper enden av skjeen nedi, så det blir litt smak.

Det er jo et nydelig, lite måltid..så hva er det som er så forbanna unødvendig, da? Jo..den derre teskje-wannabe´en..

Æ meine, ei tre-skje? BLARGH!! Jaddajaddaja.. det er garantert noen som ikke reagerer i det hele tatt over å bruke den..og bra for dere.. Men miljø meg både her og der i dette tilfellet – for jeg finner det direkte motbydelig å spise disse ellers så gode lunsjene med den..tresmak i kjeften gir en veldig bitter ettersmak!
Så ja – jeg personlig finner den skjea totalt og forbanna unødvendig..spesielt når jeg først skal ta meg råd til å kose meg med noe jeg syns er veldig godt.. Greit nok så var ikke de plastskjeene som de hadde før, det mest optimale det heller..men de var definitivt mulig å spise med. Så nå har jeg bestandig med meg min egen skje både i veska og i bilen..og så går den disgusting’e treskjeia rett i søpla..

Hva syns du om disse tre-skjeene?

13 kommentarer

Siste innlegg