RESTER ER OGSÅ MAT

Akkurat nå er søstersen, eldstedattera & minien i en barnebursdag. Så da passa jeg på å få laga meg dagens varme måltid.. nemlig restemiddag. Stekt bacon, kokt makaroni og ketchup fungerer krute godt.

I ærlighetas navn begynner jeg å bli en smule matlei av de samme ingrediensene i forskjellige varianter. Men nå har jeg spist opp alt det som kunne blitt ødelagt, så da får jeg endelig lov til å kjøpe meg noe nytt..wohoo 🤩

Og når bursdagsfeiringa er over, skal jeg og søstersen på en liten tur… heeeeilt aleina. Men det får dere vite mer om etter hvert.

8 kommentarer
    1. Så ut som et deilig måltid dette… Liker sånt jeg. Men skjønner at du har lyst å handle inn litt varer nå.
      Ha en fin kveld…😀

    2. Du er veldig flink som bruker opp rester.👍🏻👏🏻
      Det ser riktig så godt ut dette.🤩
      Nyt turen med søstersen.🥰

    3. Rester er også mat – og vi kaster jo ikke mat, sånn er det bare med den saken! Spennende hva som kommer på menyen i “neste runde” da – kos deg på tur med søs – klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg