PERFEKT FOR LITT FORFALLENT ARBEID

Helt seriøst, så har jeg faktisk ikke bevegd meg en millimeter siden forrige innlegg..og sitter nå og nyter dagen med ei flott utsikt gjennom vinduet.

Jeg HADDE tenk å surre videre for å finne en god plass å stå, og hadde til og med rydda bort ting & tang og låst skapene. Men så innså jeg at jeg hadde jo ingen garanti for hvordan vær og vind ville bli noen mil fremover..og akkurat her jeg står har det vært opphold og til dels blå himmel hele tida. Derfor bestemte jeg meg for å stå her i natt sjøl om det er på ei bittelita utkjøring, og heller utnytte det gode været til litt forfallent arbeid – i form av en solid helgevask inkludert lufting av matter og pledd.

Ser kanskje ikke sånn ut, men gulvet er nyvaska..og så reint har det ikke vært på leeenge.

Så nå er jeg sabla fornøyd med meg sjøl og innsatsen, og tenker at om ikke så alt for lenge skal jeg lage meg middag og bare fortsette med å sløve vekk resten av ettermiddagen og kvelden.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg