PÅSKEAFTEN, JA…

Da jeg satt å leste gjennom noen innlegg her nettopp, gikk det opp for meg at det er jo påskeaften i dag, joooo.. hællemainndussan, da.
Og hva driver Yours Truly med på en dag som denne, da? Ikkje en pellemainnskjit!!
Joda, at det er påske er jeg jo fullstendig klar over, for her er det jo både påske-ditt & påske-datt av pynt..

Rette gjengen her..

..har liketil på meg en påske-pyjamas, hehe..

Men påskeaften – nææh.. det har jeg faktisk ikke gidda å tenke så mye over.. det er nå lørdag, ferdig med det liksom.
Ikke noe lam her, eller for så vidt noe anna “fancy” matrett heller..

Nix! Her brytes det inn snop over en lav sko (påskelæstan, som dåkker kanskje så..)

Så nå skal jeg være skikkelig sikker på å få ei svartens sukkerdumping 🙈
Tja…så kan det hende at jeg hiver ei pølse i mikroen etterpå, bare for å vite at jeg har spist middag, haha.. Eller…kanskje ei brødskive med leverpostei & majones? Oh, det hørtes godt ut (ikke i mikroen, da.. men det skjønte du nok, hihi 😉)

Jaja.. da får jeg bare si riktig god påskeaften videre, til alle dåkker flotte folkan der ute 🐣

CU L8R

5 kommentarer
    1. Jeg er skikkelig misunnelig på det påskesnopet… 😮 Her er det jo Helsefarm, så det blir bare fruktsalat… 😛 Trimmer og kjører sunn stil… Du har pynte skikkelig mye rundt om kring, deg selv og annet 😀

      1. .. trur seriøst jeg ville ha bytta bort det påskesnopet med helsefarm og fruktsalat akkurat nå – for NÅ er jeg kvalm, nå..hahaha 😜😂
        Takk for det.. litt dill-dall kan jo være greit 😊

    2. Ser skikkelig påsketrivelig ut hjemme hos deg! Har tatt inn bittelitt påskepynt her også, men har hverken påskepysj eller påskesokker 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg