PANNE-NACHOS & ÅRETS FØRSTE TESTER

I dag ble det rett og slett panne-nachos.. altså nachos med tacokrydret kjøttdeig & ost. Helt enkelt – og ingen snodige kromspring med å teste ut nye smaker heller, hehe.

Som jeg nevnte i forrige innlegg har jeg ikke gjort annet enn å kjøre i dag… men det betyr jaggu ikke at Universet lar meg slippe unna alle testene de føler jeg må ha med meg. Æ meine – bare det å leite som en gal etter plass å stå kan jaggu være en prøve i sæ sjøl..

Men altså..det første som skjedde da jeg våkna opp i det nye året, var at hovedlyset inne i camper’n hadde takka for seg.

Det er ei LED-lampe som går på 12V, og er det eneste skikkelige lyset jeg har. Nå var da pæra gått..for andre gang på disse snart 7 månedene sia jeg flytta inn. Men det positive er at jeg HAR jo andre lys sjøl om de er dårligere.

Deretter begynte plutselig fibrofingrene å kødde under eine stoppet jeg hadde – og telefonen min gikk rett i steinene på plassen der jeg sto. Det POSITIVE er at jeg berga den, sjøl om den landa med skjermen ned.

Og så, nå når jeg skulle lage meg mat oppdaga jeg at jeg min arme idiot hadde glemt å ta slangen opp av vannkanna og tømme den før jeg kjørte, så alt inkludert pumpa er botnfrosset. Hva det positive her er, gjenstår å se – men jeg håper at ikke noe er frosset sundt sånn at jeg får årets første lekkasje..

Juppziyeppz, det starter godt må jeg si, hehe. Ha en flottersfin kveld videre alle sammen ❤️ og natti-natt etter hvert.

7 kommentarer
    1. Fillern altså – 2023 skal jo være kongeåret ditt! Vi satser på at det bare er årets startvansker! Deilig mat – og goooood klem <3 Godt nyttår!

    2. Du blir nå ikke arbeidsledig med alle disse utfordringene dine! Men du ser alltid noe positivt rundt det merker jeg – og da ordner det meste seg 🙂 Kunne en hodelykt vært grei å ha nå i mørketida og når pærer ryker? Lag deg en fin kveld 🙂

      1. Nei arbeidsledig blir jeg nok ikke, hehe. Tenker også at det meste ordner seg om man bare er positiv 😊
        Jeg har hodelykt i tursekken 😉 Takk 😊 og en fortsatt fin kveld til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg