PÅ TAMPEN AV DAGEN

Heisann i kveldinga alle sammen, da er det jaggu på tampen av dagen alt. Okey, det er jo ikke SÅ seint da, men jeg trur det kommer til å bli temmelig tidlig kveld på Yours Truly i dag. Av en eller annen grunn så føler jeg meg dønn sliten akkurat nå. Men på den positive sia så har kroppen (bank i bordet – kom inn..) begynt å gå seg til nå. Har jeg fått knødd meg i dusjen?? Ææææh…la oss snakke om noe annet, haha.. Nei seriøst så tenker jeg som så at jeg overlever nok med meg sjøl ei natt til..for halloooo.. jeg stinker ikke SÅÅÅ mye altså.

Bildet er lånt fra nettet

Jeg har fremdeles ikke gjort stort annet enn å sløve på sofa og glo på serie i dag. Og nå er jeg midt i et musikk-maraton på YouTube. Jeg har sagt det før og sier det igjen, jeg hører på absolutt alt mulig, og legger ved noen linker av det jeg har sittet å hørt på nå den siste gode timen.

Og med det ønsker jeg dere alle sammen ei riktig god natt når den tid kommer.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg