PÅ MINUSSIDEN IGJEN

Mårn-mårn alle sammen, og god lørdag. Skal innrømme at jeg syns ikke lørdagen min starta særlig bra, for her var både det ene og det andre gått tilbake til minussiden i løpet av natta.

Hva jeg snakker om? Først og fremst været.. Jeg våkna til -2 grader og snø..blæh & blargh!!

Men når jeg satt ute på verandaen med koppen fylt til randen av dagens første mårrakaffe og den gjenstridige mårratåka i hauet begynte å lette, innså jeg en ting. Det er jo bare forbaska tull å surne til som en boks med dårlig rømme på grunn av noe jeg ikke har kontroll over. Ikke sant? Yeppz, så nå er humøret på topp igjen..vær får være vær, eller no sånt.

Men som jeg starta innlegget med å si, så var både det ene og det andre på minussida i mårres. For dessverre har kroppen min bestemt seg for å gå til streik i dag. Korsryggen er nå én ting, den er jeg vant til streiker på grunn av spondylolistesen. Men i tillegg har jeg noe som kjennes ut som en svær knute fra nakken, ned mellom skulderbladene og til ca midt på ryggen. Jeg er 10000% sikker på at det er etterdønningene etter de to tannlegetimene, der jeg satt i til sammen 3 timer med hodet bøyd bakover, kjeften på vid vegg og så anspent som bare pokker. Jeg kjente nemlig antydning til den enorme knuten allerede etter første timen, men den har liksom oppført seg rimelig bra etter siste runde. Men nå protesterer musklene som bare fy, og jeg tenker at de var vel mer spent enn en gitarstreng, så det er veldig naturlig at de bruker litt tid på å bli normale igjen. Jeg veit jo det går over, men akkurat nå er det faktisk dritvondt til og med når jeg svelger.

Akk ja.. så sånn sett er det kanskje like greit at det er halvveis vinter igjen ute, for jeg akter å holde meg innendørs uansett og bare pleie skrotten etter beste evne.

Ha en riktig flottersfin dag alle sammen ❤️ CU L8R

Dagens mårrabubbel på TikTok finner du HER.

3 kommentarer
    1. Masse god bedring med kroppen din 🥰 Kjenner til den med spenninger i nakken etter tannlegebesøk, og til uka er det min tur til tannlegen så da får vi se. Det er ikke mye vi kan gjøre med været, men det er noe skit når det kommer snø helt i slutten av april. Her blåser det og er overskyet, så det frister ikke mye til å gå ut i dag. Ønsker deg en fortsatt fin lørdag allikevel, klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg