OPP I HØYDEN LITT

Så var det søndag igjen..djiiiizess så fort ukene raser av sted.. Har absolutt ingen idé om hva jeg skal finne på i dag. Våkna opp med en vond høyrearm – og ikke aner jeg hvorfor den er vanskeligstilt – for jeg har ikke gjort noe som jeg veit om for at den skulle bli sånn. Men jeg akter å ignorere den så godt jeg bare kan – og se om jeg ikke kommer meg ut i alle fall en liten tur i dag, for det tegner til å bli godt vær.. og DET må nytes mens man har det her nord 😉

I går var også en flott dag værmessig..og da laga jeg meg en flott dag ellers også – og traska opp i høyden litt. Var oppe på det som heter Storhornet her i Harstad – et flott fjell på litt over 500 høydemeter, som jeg har skrevet om noen ganger før.

Er vel ikke såååå  mye mer å si om det – så her følger noen bilder i stedet.

Var ganske så langt opp i høyden før jeg begynte å ta bilder, da…

..men da begynte nemlig de vanvittig flotte fargene å vise seg – som et resultat av den lave sola som snaaaart forsvinner en måneds tid..

Som sagt var det en flott dag – men hist og her kom det litt tåke sigende – som over toppen jeg skulle til..

Og tåka gir jo mange, kule motiver da..

Hornvatnet – som nå begynner å bli temmelig igjenfrosset..

Traff på denne koselige gjengen rett før jeg var oppe.. hmmm.. tro om julenissen ligger gjemt baki der et sted?

Nå var det ganske blå himmel og god sikt mot Grytøya mens jeg gikk oppover – meeeen jeg brukte så lang tid på Rudolf og resten av flokken, at da jeg kom på toppen og skulle ta meg kaffepause – var utsikten temmelig “bedugget”….men flott var det nå uansett.

Lørdagskos

Det siste bildet jeg tok på toppen – i motlys..men syns det ble bra likevel, jeg..

Og så ble det jammen et bilde på tur ned også, for å prøve å fange tåka & litt skyer som var farga rosa.

 

7 kommentarer

Siste innlegg