OM Å SLØSE BORT PENGER

Yeppz..i dag har jeg rett og slett sløst bort en del penger. Normalt sett tar jeg fullt oljeskift sjøl, men filteret på denna bilen sitter på et sted det er veldig trangt for å komme til. Og sist jeg bytta var det nummeret før jeg kilte fast hånda nedi motorrommet, hehe. Derfor bestemte jeg meg for å sløse bort disse pengene på å få noen andre til å gjøre jobben, og kjøpte inn olje og filter, og klokka 9 i mårres leverte jeg fra meg kar’n og planta bakenden på en benk for å drikke kaffe og nyte godværet mens jeg venta.

Jeg har absolutt NULL dårlig samvittighet, bare så det er sagt. Og litt flink har jeg vært, for i går var jeg hos brorsan og fikk låne litt verktøy, og så bytta jeg servoreima heilt aleina.. så akkurat nå ser jeg på oljeskiftet som ei belønning jeg tross alt betaler for sjøl.

Og nå er jeg en tur hos brorsan igjen og hjelper han litt..som å skjære papp mens han skrur bil..og etterpå skal jeg hjelpe han med å få det opp på veggene i garasjen.

 

6 kommentarer
    1. Greit å ” sløse” litt på den måten 😀
      Nå har jeg fått sett de siste innleggene fra tur og hjemkomst. Flotte bilder!
      Håper det var godt å komme hjem også 🥰

    2. Det er jammen godt å kunne få litt hjelp innimellom! Du er jo alltid så innmari flink til å gjøre alt sjøl! Tipp, topp, vennen! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg