OG SÅNN VAR DET DER

I det forrige innlegget i dag sa jeg at jeg skulle vise dere litt bilder bilder fra der jeg parkerte i natt som var. Det var et utrulig flott sted – om man snur ryggen til veien og ignorerer bråket fra bilene. Så en utrulig flott “flekk” er vel mer rett å si…
Det var i alle fall kjekt å ha denna utsikten til frokosten, da.

Så mårrakaffen og dagens første måltid ble inntatt i et nydelig vær.

Det var også et kult lite steinbord med stoler/krakker der…men det var både såpass overgrodd og forsøpla der, at når det ble lunsjtid, valgte jeg å ha lunsjen oppå bordet kun mens jeg tok bildet.

Dessverre var det ikke særlig rom for å traske rundt på oppdagelsesferd..men litt bevegelse ble det da på meg..og seee hva jeg fant.

Modne markjordbær..oh lykke 🤩

Yeppz, sånn var det der.. Og lurer du på hvor det var jeg parkerte, så var det et par, tre solide steinkast fra Frostaporten (en tunnel) i retning Frosta.

Da sier jeg takk for i dag, folkens. Det har vært en lang men god dag for meg, og nå trur jeg rett og slett at jeg skal kose meg og lese ei stund før kvelden tar overhånd.

Håper dere alle får en riktig flottersfin kveld nå da.

4 kommentarer
    1. Nydelig utsikt og vi som leser hører ikke lydene :D. Ser også du har funnet sola. Nyt lesinga, natta og en ny dag i morgen :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg