NY ADRESSE: AURSJØVEIEN

God mårra og god fredag folkens.
I natt har jeg stått parkert på et nydelig sted en eller annen plass langs Aursjøveien.
Æ meine..seee for en fantastisk utsikt jeg hadde gjennom begge vinduene i mårres.

De av dere som har kjørt denna strekninga, veit at det florerer av vakker natur langs smale, svingete veier..og jeg må bare si at jeg er ekstremt fascinert.
Sankthansaften i går feira jeg ved den enorme Aursjøen, som faktisk ligger akkurat på grensa mellom Møre & Romsdal og Innlandet.

Bilen er parkert ikke så veldig langt unna grusveien som tar oss gjennom området her..

..så for å komme ned til vannet måtte jeg traske i ca 20 minutter, men duuuuh altså, det var verdt det. Fikk du ikke med deg feiringa mi i går, kan du lese det innlegget HER.

I dag er det fremdeles et nydelig vær, så da har jeg bestemt meg for en hviledag eller to. Yeppz, ny adresse: Aursjøveien nummer “wohoooo”.
Skal bruke tida på å la den forstua venstrehånda få hvile litt (er den jeg bruker når jeg kjører, nemlig) og så skal jeg prøve å få lest meg litt opp på blogger, og ikke minst sortere bildene mine og prøve å få ut et par innlegg.
Det er jo SÅÅÅ mye jeg har lyst til å vise dere – men rekker jo ikke å poste alt etter hvert som jeg opplever ting..så tenker at det kommer litt mer fra Aursjøen seinere i dag, og så jobber jeg meg bakover en dag eller to.

Ha en flottersfin dag da.. & CU L8R ❤️

9 kommentarer
    1. Det skal visstnok nære fint på Aure, så trenger ikke være dumt å hvile litt på din nye adresse der 😊 Flott utsikt utenfor vinduene, ja 😍

    2. Så et innslag på Dagsrevyen i kveld, det var et veteranbilløp, tror jeg. Mener det het Aursundløpet. Kanskje du så noe av det?

      1. Nei her i fjellheimen har det ikke vært noen biler å se, kun noen turister på farta. Måtte google..men fant ikke noe spesielt. Fant Aursunden ved Røros, men det er da ikke der jeg er..her heter det Aursjøen og jeg er da i Møre og Romsdal 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg