NESTEN GRATIS SØNDAGSMIDDAG

Jada, i dag ble det virkelig søndagsmiddag med meining for Yours Truly..og den var nesten gratis.

Medisterkaker, potet, tyttebærsyltetøy og kreativ-saus med smak av ketchup, hamburgerdressing og brunost.

Jeg fant nemlig en del produkter i billigdisken i går..

..og siden det har vært et sabla fint vær i dag også, ble det å steike medisterkakene ute i det fri.

Brukte bare halve pakken til detta – den andre halvparten ble stekt opp som kjøttdeig-erstatning. Det vil si i alle fall 5 middager til meg, for knappe 20 kroner.

Som dere kanskje la merke til på det ene bildet, lå det en liten pakke med pepper der. Yeppz, jeg har snille venner som av og til tar med seg ting og tang til meg når de er ute og spiser. Steike kjekt med alt gratis. Som potetene. Jeg var nemlig å plukka til meg det som hadde ramla av en sånn derre potet-plukke-maskin da jeg var hos søstersen. Nok til to gratis-omganger, wohoo. Og tyttebærsyltetøyet er noe jeg har fått, det også.

Og ikke nok med det. På fredag var det en snill sjel som vipsa meg litt “god helg” penger – og noe av det ble brukt til søndagskos..

..som jeg nå akter å sette til livs mens jeg ser de to siste episodene av siste sesong i serien jeg glaner på.

Oh (gratis) lykke si bærre æ 🤩

8 kommentarer

Siste innlegg