NEST SISTE INNSPURT

Mårn-mårn folkens..litt småkjølig inne i dag fordi jeg har valgt å ikke bruke dieselvarmeren før det er absolutt nødvendig, men storkoser meg likevel.

Jeg fant ut at jeg kunne jo ikke skrive SISTE innspurt som overskrift da det enda er over 1,5 døgn til detta året er omme. Og hva er det jeg “spurter” etter lurer du kanskje på? Hehe..kooooos!! Sånn tenne lys på mårran og bare nyte livet, kos.

Ikke det at jeg har tenkt å SLUTTE med kos når det nye året kommer…åh nei, tvert imot. Men jeg “spurter” avgårde for å få vridd mest mulig kos ut av det som er igjen av dette, før jeg tar fatt på neste, hihi.

Ha en nydeligvakker og flottersfin dag alle dåkker flotte folkan der ute ❤️

En ny TikTok ligger også ute, om litt andre ting enn det jeg bubler om her inne. Blant annet om nettroll. Den videoen finner du HER

18 kommentarer

Siste innlegg