NATTI-NATT & BYSSAN-LULLE-LALLE

God kveld i stua, folkens – eller kor du nu befinner deg akkurat nå..
Her er det nok (dessverre) begynt å lakke & li mot sengetid.. men jeg skal nå prøve å stå han av ei lita stund til, hehe.. I natt som var, våkna jeg første gangen klokka 3..og var egentlig klar til å løse verdensproblemer da.. men heldigvis klarte jeg å lure hjernen min til å tro at dersom han blacka ut ei stund til, ble det mye morsommere å løse dobbelt så mange problemer etterpå.. og han trudde meg (dumme dæ… ), så jeg svima av i en god halvanna time til.. wohooo..

Men åkke som – det er ikke mye futt & fart her nå, nei. Kroppen har begynt å komme seg etter reaksjonen jeg hadde på maten tidligere i dag, og det er jeg SÅ takknemlig for – for den matbobla.. eller rettere sagt protein-bobla er no´ herk.. Vet du ikke hva jeg snakker om, kan du lese om det i innlegget “Ikke som planlagt” som du finner link til nede på siden her.

Ellers tenkte jeg å dele en ny “byssan-lulle-lalle” sang ala Helene.. så enjoy (eller ikke.. 😉)

Uansett ønsker jeg deg en riktig fin kveld videre, og ei riktig god natt etter hvert..

De andre innleggene i dag, finner du her:

Mandagsdikt
En nydelig dag i nord
Ikke som planlagt..

4 kommentarer

Siste innlegg