NASA til mårrakaffen

God mårra i snykovet, godtfolk.. ja jeg sier i snykovet – for her veksler det mellom sludd og store snøfiller fra oven akkurat nå. Blei vekt av et sabla bråk fra to enorme maskiner som holdt på å rydde veien utenfor her..takk mine skapera for det, si æ bærre.. For fyttikatta for et elende å skulle kjøre på ellers..

Men-men..været er da (heldigvis) noe av det man IKKE får gjort noe med..så da er det å prøve å finne noe annet å fokusere på – som vakre bilder fra NASA sine sider.
Jeg er ikke en sånn person som klarer å huske alt jeg leser, men finner det ekstremt interessant å sitte å scrolle på sider som har med universet å gjøre..både sett nedenfra og opp – men også ovenfra og ned..på oss..som på de bildene under her, som er lånt fra Earth Observatory Images i kategorien LIFE.
Og i stedet for å skrible en masse her om hvert bilde, legger jeg ved link så du kan lese selv (er på engelsk da, men..)

Lake Maracaibo, Venezuela..

The rainforest Daintree, Queensland 

The Barents sea

..og ett til fra barentshavet 

Rene kunstverkene, jo.. 🤩

6 kommentarer

Siste innlegg