NÅR DET ULER OG BLÅSER UTE

Når det uler og blåser ute, er det jaggu godt å ha tak over hodet.. ja og god kveld forresten. Som dere ser på bildet så ligger jeg godt planta i senga og nyter en proteinbar.

Det rauk opp til et sabla vær her, med vind og sludd, og det var klin umulig å ha lemmen og luka åpen. Det er mikroskopisk med plass å sitte på når alt er lukket på den måten, så jeg kraup like godt til køys enda klokka ikke var mer enn litt over 18.

Er vel egentlig ikke mer å si om den saken tenker jeg. Nå skal jeg glo litt på Netflix før jeg korrer meg ned i soveposen for å vente på søvnen.

Ha en riktig fin kveld videre alle sammen ❤️ og ei riktig god natt etter hvert.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg