NÅ GLEDER JEG MEG

I dag har jeg vært flink og faktisk tatt for meg litt av det kaoset som består av tingene mine som er på lagring her. Har sortert litt i esker og fått samla alt på ett sted. Og så dypdykka jeg litt og fant alle strikkepinnene mine – og noen få heklekroker.

For ikke å snakke om “go’pinnan” mine…leste-pinnan. Gjett om de er godt brukt opp gjennom årene.

I tillegg fant jeg frem de få mønsterbøkene jeg har igjen. Hadde hylle på hylle med mønster og oppskrifter på alt mulig fra hekling og strikking til brodering, søm og mat/kaker. Men 95% har forsvunnet de siste 8 årene, og her er det jeg har igjen.

Jeg har nemlig vært så vanvittig heldig at ei ukjent, snill tøtta som følger meg på TikTok forbarma seg over meg og har sendt meg et par kilo med garn etter svigermora si (håper jeg huska rett). Garnet er kommet til Harstad og nå gjenstår det bare å få det hit hvor jeg nå sitter spent klar med pinnene for å se hva som befinner seg i pakken. Gjett om jeg gleder meg.

 

18 kommentarer

Siste innlegg