MYK START ER Å FORETREKKE

God mårra alle finingan der ute. Trur nok de aller fleste av dere er enige med meg om å foretrekke en myk start på dagen.. eller?

Jeg tviholder i alle fall på kos om mårran. Og nå om dagene, siden jeg bor som jeg gjør innebærer det mårrakaffe og frokost i carporten. Det er ikke mye som har endra seg med akkurat det.. annet enn at jeg som har starta dagen med et knekkebrød med kaviar og egg de siste 10 årene, har nå gått over til havregrøt med proteinpulver i stedet. Om noen lurer er det toffee-smak på grøten i dag. Nydelig 🤩

Det er heldigvis godt vær og blå himmel akkurat nå, så jeg tenker det blir en tur ut for å supe litt frisk luft etterpå. Hvor? Aaaaner ikkje – som vanlig, hehe.

Ha en riktig flottersfin dag videre alle sammen ❤️

Dagens mårrabubbel på TikTok finner du HER.

4 kommentarer
    1. Go morgen!
      Ja det er godt med en myk start. Stillhet 🙂
      Lag deg en fin fin torsdag – og kos deg på tur hvor hen den måtte bli 🙂

    2. Myk start er aller best…nå har jeg holdt på en liten stund med min lille treningsøkt, men gjør den ganske mykt :). Fin tur ut <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg