MUSESKRITT ER OGSÅ EN MÅTE

Som jeg nevnte så vidt i det forrige innlegget mitt her, ble jeg operert for et par uker siden.. Dette har gjort at jeg har måttet holde meg mest mulig i ro, og etter den trivelige utflukten min sammen med ei venninne på 17.mai, ble jeg dessverre plaga med en betennelse. Dermed gikk de tre første dagene etter den turen med til å konsentrere meg om å få bukt med svineriet, og var ikke ute av leiligheta annet enn på legevakta og en butikk. Kjedelig?…en smule, hehe =P

Men hestekuren med antibiotika som jeg fikk, så ut til å virke greit. Og med det utrulig gode været vi har vært velsigna med her i nord i det siste, sneik jeg meg her om dagen til å kjøre de få milene fra Harstad til Tjeldsundet, og hadde ei fantastisk stund for meg selv ute i det fri <3

Tok livet med knusende ro – og gikk nesten bokstavelig talt med museskritt fra der jeg parkerte bilen,over bergene og ned mot havet.

Yepp..der står han Buster innimellom trærne og venta på ho mor <3

Det er mange, smale stier som slynger seg rundt omkring i området der..så det gjorde det ekstra lett for meg å surre rundt uten å overanstrenge lårene =)

Nydelig med lyng og mosekledde berg..og ei fantastisk utsikt <3

Hadde selskap av en måse som satt å speida nede ved vannkanten..

Fikk ikke helt til å zoome den inn så mye som jeg ville – men skitt au 😉

Fy for pokker så deilig det var å bare surre rundt der, og la tankene vandre fritt. Og gjett om jeg gleeeeder meg i mente, til sårene er grodd såpass at jeg kan begynne å fungere som normalt igjen =D

 

#tur #natur #friskluft #hav #berg #trær #fugl #måse #vår #sol

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg