MINI-INNLEGG FRA HOTTENTOTTEN

Heysann i kveldinga..detta blir bare et lite hei & hade fra ei som har kjørt rundt og sett ut som reine hottentotten på hauet i dag.

Jeg hadde egentlig planlagt et anna innlegg, men tida har gått i fra meg. Har nemlig vært på en veldig trivelig skogstur, men det ble for mange bilder å sortere så det innlegget kommer i mårra.

Derfor slenger jeg ved noen få, andre motiver jeg har foreviga på min vei i løpet av dagen.

Og med det sier jeg takk for i dag og godnatt ❤️ sees i mårra.

 

8 kommentarer
        1. Vel, husker da Siv Jensen skulle på kostymefest og hadde kledd seg ut som indianer.. tror vi alle skjønte at hun ikke hadde intensjoner om å krenke noen.. likevel.. verden er gal og full av hottentotter 😂

          1. Ja du kan så si, hehe 🤣 Det virker som om folk VIL bli støtt, både på egne og andres vegne. Heldigvis for meg er jeg temmelig døv og blind for hva de hottentottene måtte finne på å spy ut av seg 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg