MINI-ADVENT..og PÅ’n IGJEN – Æ FLØTTE!!

Yeppz, du leste rett..jeg er på flyttefot – igjen.. Den lille hytta jeg leide for knapt en måned siden, er koselig nok..men jeg oppdaga rimelig kjapt at jeg er IKKE fortrolig med å leve uten vann i lengden..å fly på bygda hver gang jeg vil dusje, og med kun en utedo..

..som må tømmes i et sjølgravd hull med jevne mellomrom..selv på kaldeste, mørkeste vinteren..og her kan det tydeligvis bli værre enn bikkekaldt..fyttikatta, si bærre æ! Det å leve i hverdagen som de gjorde i skikkelig gamledager, er faktisk overromantisert.. Bevares..jeg syns det er sykt koselig når man kan velge det selv..men ikke fullt så trivelig når man ikke har noe valg. Og på toppen av alt, er som nevnt tidligere, både telefon- og internettforbindelsen værre enn værst her – så takk – men neitakk.

Så da var det å hive seg i leitinga..og har nå fått en perfekt plass.. Dessverre er det en god bit unna søstersen, men med både vann og skikkelig do- og dusjforhold.. og (halleluja) INTERNETT som fungerer – så får det med avstanden bare stå sin prøve det, da..

Jeg hadde et liiite håp om å komme meg inn før 1.søndag i advent..men det skar seg dessverre, da søstersen ble vanvittig sjuk (nope, ikkje korona!!) og jeg valgte å holde meg sammen med henne, for å hjelpe til med minien ❤️

Så mer om hvor og hvordan det ser ut, kommer bare jeg har fått flytta inn og kommet meg litt i orden..

I mellomtida ble det en mini-adventsfeiring sammen med dem, der vi først var ute og surra litt på dagen – bl.a på Gruetunet en liten kjøretur herifra..

Og om ettermiddagen ble det tenning av det første lyset..

..med påfølgende kos.. pepperkaker, brente mandler og julebrus 😁

Så får jeg heller satse på dobbelt så mye adventskos i nytt, eget bo til neste helg 😊

Stay tuned! 😉

 

6 kommentarer
    1. Nå igjen….Utedo og uten vann har bodd med i 16 år! Men kanskje annerledes nå <3 Men internett er jeg sykt avhengig av…Hehe…
      Lykke til og håper du finner ro i sjelen…på nytt sted, gleder meg til å se …God klem da!

    2. så koslige bilder da ,og du er snill du som utsetter egen flytting for å hjelpe din søster :=) og så ønsker eg deg lykke til der du nå flytter ,blir spennede dette selv for oss som følger litt med hi hi lykke til

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg