MIN VERDEN I BILDER – 7

Hipp-hurra…for mæ, hehe 😁

Yeppz, i dag har Yours Truly bursdag, og har hatt en utrulig flott dag som starta med at jeg tok frokosten min ute på plattingen hos brorsan, med nyplukka geitrams (og noen få fuglevikke) som bordpynt. Og…en haug med firkløver, så nå er flaksen berga enda ei stund 😉

Selvfølgelig ble det litt baling i heimen min på dagtid, og nå i ettermiddag kom først guttungen og et vennepar på kaffe & kakebesøk (feira dagen hos brorsan), og etterpå kom go’venninna og gubben innom.

Fikk litt gaver også, da..men den definitivt beste gaven EVER fikk jeg hos guttungen..som jeg har ønska meg utrulig lenge.

YEEEEEY…mitt heilt eget trinn i sherpatrappa som skal bygges hjemme på øya mi.

Ellers er det ikke mye som skjer. Noen merka kanskje at det ikke kom noe innlegg fra meg i går, men jeg hadde over hodet ikke overskudd til å verken blogge, lese eller svare/kommentere. Har jobba i ett med camper’n, og tok ikke kvelden før mellom 9 og halv10 i går kveld. Men – nå begynner det å ligne et skikkelig hjem, og bilder vil komme etter hvert.

Jeppjepp…ha en flottersfin kveld videre, alle sammen.

21 kommentarer

Siste innlegg