MIN VERDEN I BILDER – 4

Hey & god kveld folkens 😊 I dag var jeg faktisk våken 5, og etter de vanlige mårraritualene mine, har jeg holdt på ute med camper’n sida ca 8 i mårres…og ting tar så sabla med tid. Men nå har jeg malt taket og grunna veggene (ingen bilder av det), reinskjært og slipa ned kantene på glassfiberen jeg la på taket i går og malt både taket og døra.

Foto: Tommy Gjerdin. En kompis av brorsan og gubben til fredagsdate-venninna mi, fant ut at jeg trengte ei anna vinkling av jobbinga, enn bare de bildene jeg knipser sjøl. 😊

Nå er det kvelden her, og i ærlighetas navn kjenner jeg dagens aktiviteter steike godt på skotten, og jeg kan love dere at det var fantastisk å få ta seg en dusj og bli kvitt et tonn med glassfiber-støv som antagelig dekka 90% av kroppen min. Men jeg syns jeg er kommet langt.. heldigvis for det er meldt regn fra i mårra.

Da får jeg bare si takk for følge til dere som gidder å ta turen innom her nå om dagene ❤️

13 kommentarer
    1. Du er jaggumeg flink altså! Dette blir bra! Skjønner godt at du blir sliten – her ramler snart armene av etter to dager med hagearbeid 🙂 klem

    2. Spennende å følge med på prosjekt camper. Har lekt litt med tanken selv på å kanskje se etter en passende bil for å lage egen bobil. Vi damer kan jo faktisk også starte på slike prosjekter og greie det fint. 🙂

      1. Så koselig at du syns det 🤩 Og så morsomt å høre at du kunne tenke deg å bygge noe sjøl i stedet for å kjøpe ferdig. Er en fantastisk følelse å få til…for klart vi damer kan 💪😊

      1. Ja håper det beste 🤞 Å ha duk på veggene også kunne selvfølgelig vært greit, men det vil gi enormt mange ekstra kilo i totalvekt. Bare taket utgjør nesten 8 kilo. Veggene har glassfiber over alt av skjøter, samt 2 lag med polyester under malinga (samme som brukes på glassfiberen), så der bør det ikke bli problemer med mindre det blir slått hull 😊

    3. Må jo stikke innom for å sjekke hvordan det går med både deg og camperen vettu 😊 Du (dere) har fått gjort mye de siste dagene, så nå håper jeg at du har en tett og fin bolig når regnbygene kommer. Håper du får en fin onsdag, klem 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg