MIN VERDEN I BILDER – 3

…sorry folkens, men den her sabbaten blir nok langvarig – jeg sliter til og med å legge ut bare bilder. Og beklageligvis (om noen har merka det) så har jeg valgt å skippe mandagsdiktet også. Jeg har null energi til disse tingene akkurat nå, og dagen har uansett flydd av sted for meg..

Starta med barfot mårra på verandaen hos brorsan, med frokost og vakker utsikt.

Deretter bar det til byen sammen med brorsan for å shoppe ting som skal brukes på hjemmet mitt. Vél tilbake fikk jeg først knødd meg til å jeg plasta hele taket, og etter en liten pause fikk jeg gjort klart til å begynne å male innvendig. Det vil si jeg starta i dag, men makta ikke mer da venstre håndleddet mitt enda ikke er blitt bra.

Og nå…snaaart natti-natt regner jeg med 🤔😊

8 kommentarer

Siste innlegg