MATDAGBOKA – dag 5 av 5

Tjaaa..veit ikke helt hva jeg skal si nå.. I går var siste dag av forsøksdagene mine, for å prøve å finne ut om det er noen sammenheng mellom matsorter, psyken og grad av reaksjonene mine på maten. Men nei!!! Ingenting fornuftig så langt.

I går ble det veldig sein frokost – og jeg skippa det vanlige knekkebrødet til fordel for 1 Go’morgen yoghurt..som gikk veldig bra.

Ikke mange timene etter, ble det rømmegrøt & spekemat til middag….og ei krumkaker & multekrem til dessert..

..samt en kopp gløgg, 3 pepperkaker og 2 skumnisser.. Og alt det gikk også veldig bra – null sukkerdumping, trass i alt sukkeret..

Så – til (sein) kvelds, ble det ei brødskive med julekjøttpålegg… IKKE BRA!!!! Og det var kjipt, for det har jeg tålt ganske bra hele jula…men i går ble skiva liggende som en tung deigklump i magen min…men – magen este IKKE opp.. 😳

Æ skjønne ikkje bæra!!!!!!

Men – sjøl om jeg ikke legger det ut her, skal jeg nå fortsette å studere dissa reaksjonene mine, og forsøke nye varianter og kombinasjoner – og så får det heller komme ei gladmelding eller 5 etter hvert som jeg forhåpentligvis får ting til å fungere 😊

 

4 kommentarer
      1. Ja det er jo akkurat det som er så innmari fortvilende…men håper selvfølgelig på at jeg skal finne noe annet enn knekkebrød med egg og Kaviar som er “safe” 😳🤞Takker så mye for det 😊 Klemmerz ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg