MAT-JOURNAL.. ikke helt i mål

Da var dag to av journalføringa over, og det ser jo ikke så aller værst ut…selv om jeg ikke kom helt i mål i dag heller. Det ble mye brødmat i dag, og så fant jeg ut at jeg skulle spise opp den pakken med lapskaus som jeg kjøpte i går.

I alle fall, her er det jeg har spist i dag frem til nå:

1 knekkebrød m/kaviar & egg          257 kcal

2 brødskiver m/kremost & agurk     240 kcal

2 brødskiver m/sevelat & majones  256 kcal

1 gl melk.                                               76 kcal

1 stor banan.                                       107 kcal

1 porsjon brun lapskaus                   195 kcal

50 g popcorn                                      247 kcal

1 liten proteinbar                               171 kcal

Dette blir 1649 kcal..det vil si at jeg er 339 kcal i minus..

Så var det næringsinnholdet inkludert multivitamin:

Ser at jeg har enda en god del å gå på når det kommer til proteiner og karbohydrater, men at jeg nok har fått i meg litt for mye fett. Akkurat det med for mye fett bryr meg ikke så veldig mye – jeg vil faktisk heller ha det enn for mye sukker. Men i dag er jeg laaangt under på sukkerskalaen, og det er bare bra. Man TRENGER ikke sukker.. men man trenger fett.

Ha en riktig fin kveld videre alle sammen ❤️

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg